maandag 8 september 2008

Voorbereiding

Nog 2 weekjes, en dan is het zover. Dan ga ik naar Suriname!
Ik ga daar samen met 3 klasgenootjes naartoe (Ilona, Yvon en Marijke). We gaan op een school voor doven en slechthorende kinderen logopedie geven.
Daarnaast gaan we natuurlijk ook proberen veel van het land te zien en te genieten van deze ervaring.
De meeste voorbereidingen zijn al getroffen. De inentingen en het visum zijn gehaald, en de meeste aankopen gedaan. Nu begint het avontuur van de koffer inpakken. Wat gaat er mee, wat laat ik thuis. De laatste dingetjes afspreken en regelen. De 2 weken zullen waarschijnlijk omvliegen.
Gelukkig hebben we daar een internetverbinding, dus zal ik proberen regelmatig wat te schrijven over de avonturen die we daar vast en zeker gaan beleven! Ik zou het ook erg leuk vinden om af en toe wat berichtjes uit Nederland te krijgen...

Liefs,
Carlijn

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ha Carlijn,
leuk! Ga 'k zeker bijhouden en je hoort vast wel wat terug uit de Nederlanden... ;)

Succes nog met je laatste voorbereidingen! 't Komt nu wel hard dichterbij, hè.

Groetjes,
heleen

Michel zei

Ik was tevreden om morgen op vakantie naar Napoli te gaan, maar Suriname is nog iets anders.

Succes aan jullie vier en veel plezier daar.

Na de vakantie zal ik terug gaan om buitenlands te werken maar Suriname is nog iets anders dan Luxemburg.

Unknown zei

Hej Carlijn,

Super leuk zo'n weblog! Zet hem onder mijn favorieten ;)

Heeeel erg veel plezier en geniet ervan!

Liefs,

Laura

Unknown zei

Héél veel plezier Carlijntje, ik ga je missen...

Liefs van Alieke

Unknown zei

Nog een paar nachtjes slapen, Carlijn...
liefs, heleen

Janneke zei

Hoi Carlijn,

Heel veel plezier in Suriname!!! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!!

Groetjes

Janneke